سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاعات جامع مهمانسراهای خانه کارگر
این سایت توسط روابط عمومی خانه کارگر شهرستان های لامرد و مهر راه اندازی شده است.

استراحتگاه پردیس مشهد

مدیریت رزرواسیون خانه کارگر (سرا) | يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ق.ظ

عکس های استراحتگاه پردیس مشهد

پردیس 1


پردیس 2


پردیس 3


پردیس 4


پردیس 5


پردیس 6


پردیس 7


پردیس 8



قوانین و جزئیات : (بروزرسانی - سال 1393)


1-همراه داشتن شناسنامه وکارت عضویت دارای اعتبار خانه کارگر برای کلیه میهمانان محترم الزامیست. 
2-قبل از ساعت 14 امکان مراجعه و پذیرش وجود ندارد و به هنگام تخلیه نیز باید تا ساعت 9 صبح واحد تحویل گردد لذا چنانچه زائر به هردلیلی دیرتر از 9صبح تخلیه نماید بایستی جریمه بپردازد.
3- مبلغ پرداختی صرفاً اختصاص به متقاضی و همسر و فرزندان مجرد ایشان داشته و درصورت به همراه آوردن فرد یا افرادی به غیر از همسر و فرزندان مجردخود، موظف است به ازای هرنفر(با احتساب نوزاد)مبلغ20هزارتومان(درهمان واحدوباهمان امکانات) پرداخت نماید
4- بدلیل جلوگیری از بروز حریق، با آوردن هرگونه وسایل و لوازم آتش زا مثل کپسول گاز پیک نیکی، هیتر، قلیان، آتش گردان و منقل به داخل واحدها جداً برخورد شده و اقامت زائر لغو می گردد
5- کلیه واحدها مجهز به آشپزخانه،سرویس بهداشتی،حمام وامکانات اقامتی بوده و درصورت بروزهرگونه خسارت و یا کسری،غرامت حسب فهرست بهای زائرسرا ازمیهمان محترم دریافت خواهد شد
6- این معرفینامه(رزرو)قابل انتقال به غیر نیست بنابراین استرداد این معرفینامه و عودت 90درصد مبلغ دریافتی فقط تا یک هفته قبل از تاریخ رزرو با مراجعه به سایت قابل انجام بوده و پس از آن مبلغی عودت نمی شود. بدیهیست رزروهای انجام شده طی هفته منتهی به تاریخ سفر قابل استرداد نخواهند بود.مبالغ استردادی حداقل20روزبعد بحساب عضو،برگشت داده خواهدشد.
7-این زائرسرا تا حرم حدود20کیلومتر فاصله داشته و در منطقه 12 مشهد واقع گردیده است.دسترسی سواره به میثاق38 ازطریق میثاق34امکانپذیر می باشد.
8-با توجه به لزوم برنامه ریزی،چنانچه مایل به اقامت بیشتراز3روز رزرو شده دارید قبل از تشریف فرمائی،تلفنی با دفتر پردیس هماهنگ کنید.
9-هرگونه سوالات و ابهامات خود را قبل از سفر و همچنین نظرات خود را بعد از سفر،میتوانید از طریق سامانه انتقادات و پیشنهادات صفحه شخصی خود ارسال کنید.

آدرس استراحتگاه :

مشهد-قاسم آباد-بعد از سرزمین موجهای آبی- بزرگراه میثاق-بلوار تقویه(میثاق38)(فاصله تاحرم حدود20کیلومتر)
تلفن : 05116200052