سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاعات جامع مهمانسراهای خانه کارگر
این سایت توسط روابط عمومی خانه کارگر شهرستان های لامرد و مهر راه اندازی شده است.

قوانین استراحتگاه های خانه کارگر

مدیریت سامانه رزرواسیون خانه کارگر (سرا) | دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 قوانین عمومی استراحتگاه ها و رزرواسیون خانه کارگر به شرح ذیل می باشد :

1-به همراه داشتن کارت عضویت، کارت شناسایی معتبر برای کلیه افراد و مدارک احراز زوجیت برای متأهیلین(بغیر از کهنسالان) اجباریاست و در غیر اینصورت پذیرش در یک واحد امکان پذیر نبوده و افراد فاقد کارت شناسایی مشروط بر امکان پذیرش همراه تلقی می شوند.
2-به غیراز زائرسرای مشهد (که سوییتها مطابق ضوابط استراحتگاه زائر سرا توزیع می شود)منظور از سوییت ، همان سوییت 3نفره می باشد
3-در صورت عدم حضور فرد معرفی شده در مجتمع به هردلیل ممکن، معرفینامه فاقد اعتبار بوده و وجه پرداختی عودت داده نخواهد شد.
4-این معرفینامه قابل انتقال به غیر نبوده و چنانچه گیرنده آن قصد انصراف را داشته باشد می تواند مطابق ضوابط به سایت رزرواسیون مراجعه نماید و درخواست انصراف خود را اعلام نماید.
5-در صورت عدم امکان استفاده از پارکینگ، خودرو در خارج از محوطه پارک خواهد شد.
6-در صورت مشاهده هرگونه تخلف از ضوابط داخلی مجتمع به متخلفین تذکر داده و در صورت تکرار ضمن ممانعت از ادامه اقامت مراتب به واحد اعزام کننده و دیگر مراجع ذیربط گزارش داده خواهد شد.
7-هرگونه توضیح شفاهی یا کتبی افراد غیرمسئول و یا مسئول که با ضوابط قید شده در این معرفینامه مغایرت داشته باشد فاقد اعتبار بوده و مسئولین موظف به اجرای کامل ضوابط قید شده می باشند.
8-مبلغ پرداختی صرفاً منحصر به متقاضی، همسر و فرزندان مجرد ایشان بوده و همانگونه که در معرفینامه قید می گردد در صورت به همراه بودن فرد یا افرادی به غیر از افراد ذکر شده، مطابق ضوابط درج شده در معرفی نامه هزینه همراهان جداگانه دریافت خواهد شد. 

 

  • مدیریت سامانه رزرواسیون خانه کارگر (سرا)