سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاعات جامع مهمانسراهای خانه کارگر
این سایت توسط روابط عمومی خانه کارگر شهرستان های لامرد و مهر راه اندازی شده است.

مهمانسرای خانه کارگر تبریز

مدیریت سامانه رزرواسیون خانه کارگر (سرا) | دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

عکس های ها هتل آپارتمان خانه کارگر تبریز 

خانه کارگر تبریز

خانه کارگر تبریز1

خانه کارگر تبریز2

خانه کارگر تبریز3

خانه کارگر تبریز4

قیمت و توضیحات: (بروزرسانی - سال 1393)


مهمانسرا دارای امکانات : پتو ، یخچال ،آسانسور ، سالن ورزشی ، غذاخوری ،نزدیکی به اماکن تاریخی ، تلویزیون ، پارکینگ ، مبل تاشو ، آشپزخانه(باوسایل) ،سرویس بهداشتی ، حمام ،تختخواب

این مکان دارای 40 واحد اقامتی با سیستم گرمایشی انرژی خورشیدی و آشپزخانه مجهز و تلویزیون رنگی و سایر امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ ، واحد لباسشویی ، سالن اجتماعات و پذیرایی با ظرفیت دویست نفر در محیطی آرام و فرح بخش می باشد.

این مکان محل مناسبی برای برگزاری سمینارهای ارگانها ، نهادها ، سازمانها ، و کلیه تعاونیهای سراسر کشور می باشد.

قوانین و جزئیات: (بروزرسانی - سال 1393)

مبلغ مذکور اختصاص به بستگان قید شده (مشروط بر داشتن کارت شناسایی معتبر) داشته  و درصورت به همرا بودن فرد یا افرادی بغیر از افراد فوق الذکر، به ازایهرنفر (حتی نوزاد) هزینه جداگانه با ارائه فیش دریافت می گردد.

جمع کل نفرات با احتساب نوزاد در واحدهای سوئیت بدون خواب و تک خواب پنج نفر می باشد .( بیمه شده اصلی شامل همسر و فرزندان مجرد خود ) و صاحب معرفی نامه در صورت آوردن همراه ، پذیرش نفر اضافه مشروط به هماهنگی قبلی با دفتر هتل و پرداخت هزینه در همان واحد و با همان امکانات می باشد.

1-به همراه داشتن کارت عضویت، کارت شنالسایی معتبر برای کلیه افراد و مدارک احراز زوجیت برای متاهلین (بغیر از کهنسالان) اجباری است و در غیر اینصورت پذیرش در یک واحد امکان پذیر نبوده و افراد فاقد کارت شناسائی مشروط برآوردن نامه از اداره عمومی اماکن فرماندهی انتظامی امکان پذیر است..

2- در صورت عدم حضور فرد معرفی شده در مجتمع به هر دلیل ممکن معرفینامه فاقد اعتبار بوده و وجه پرداختی عودت نخواهد شد.

3- پذیرش معرفی شدگان از ساعت 14 صورت پذیرفته و تاخیر بدون اطلاع به مدت 24 ساعت به منزله انصراف تلقی می گردد. و وجه پرداختی عودت نخواهد شد(در صورت ورود میهمانان محترم قبل از ساعت پذیرش هزینه ساعتی دریافت خواهد شد. )

4-زمان تخلیه واحد ساعت 9 صبح بوده که عدم تخلیه و اعلام آن به دفتر پذیرش به منزله تمایل به استفاده ساعتی بیشتر از واحد خواهد بود. 

5- این معرفینامه تنها در صورت تایید مرکز اعتبار دارد.

6- این معرفینامه قابل انتقال به غیر نبوده و چنانچه گیرنده آن قصد انصراف و یا تغییر در تاریخ مراجعه را داشته باشد می تواند 72 ساعت قبل از تاریخ مقرر مراجعه نماید، در غیر اینصورت امکان هیچگونه تغییر در تاریخ قید شده وجود نداشته و وجه پرداختی عودت داده نخواهد شد.

 7- پذیرش معرفی شدگان بصورت خانوادگی امکانپذیر بوده و از پذیرش افراد مجرد یا متاهلینی که بدون همسر مراجعه می نمایند معذوریم.همچنین به همراه آوردن فرد یا افراد پذیرش نشده به هتل تحت هر عنوان و هر مدت تجاوز به به ملک اختصاصی بوده و مسئولین هتل به محض اطلاع فرد یا افراد مذکور را توسط نیروی انتظامی مورد پیگیرد قانونی قرار خواهند داد و مراتب به واحد اعزام کننده و دیگر مراجع ذیربط گزارش داده خواهد شد.

8- درصورت عدم امکان استفاده از امکانات پارکینگ، خودرو در خارج از محوطه پارک خواهد شد.

9-در صورت مشاهده هرگونه تخلف از ضوابط داخلی مجتمع به متخلفین تذکر داده و درصورت تکرار ضمن ممانعت از ادامه اقامت مراتب به واحد اعزام کننده و دیگر مراجع ذیربط گزارش داده خواهد شد.

10- کلیه واحدها مجهز به آشپزخانه، سرویس بهداشتی و امکانات اقامتی بوده و عدم استفاده لوازم موجود در واحد ، دلیلی بر سلب مسدولیت نگردیده و در زمان تخلیه واحد پرداخت هزینه هرگونه آسبب وارده احتمالی به واحد و تاسیسات آن و یا کسری و خرابی لوازم تحویلی ، به عهده تحویل گیرده واحد خواهد بود و غرامت متعلقه از میهمانان محترم دریافت خواهد شد.

آدرس1:

تبریز- بلوار منجم -خیابان شهید ظهیری(قالیچیلر)-جنب مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز

آدرس 2:

نزدیکترین مسیر از جاده تهران-تبریز:  اتوبان پاسدارن- میدان آذربایجان-پل سرداران فاتح- بلوارمنجم-خیابان شهید ظهیری(قالیچیلر)- مهمانسرای تبریز

تلفن:

04112827090