سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی خانه کارگر

سامانه اطلاع رسانی جامع مهمانسراهای خانه کارگر

سامانه اطلاعات جامع مهمانسراهای خانه کارگر
این سایت توسط روابط عمومی خانه کارگر شهرستان های لامرد و مهر راه اندازی شده است.

مهمانسرای سلمان شهر خانه کارگر در استان مازندران افتتاح شد

مدیریت سامانه رزرواسیون خانه کارگر (سرا) | جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

مهمانسرای سلمانشهر خانه کارگر واقع در استان مازندران افتتاح شد و تمامی اعضای خانه کارگر می توانند

 از این استراحتگاه استفاده کنند.


هزینه استراحتگاه در سایت خانه کارگر:

آپارتمان تک خوابه -سه شبانه روز- ۱۲۰هزار تومان 

آپارتمان دو خوابه- سه شبانه روز - ۱۵۰هزار تومان

تذکرات مهم به میهمانان محترم :

1- همراه داشتن شناسنامه برای کلیه میهمانان محترم و تمامی همراهان الزامی می باشد. در صورت عدم ارائه شناسنامه از پذیرش میهمانان گرامی خودداری می گردد.

2- هزینه هر واحد بر حسب استفاده حداکثر 4 نفر ( یک خوابه ) و 6 نفر ( دوخوابه ) محاسبه گردیده است . لذا در صورت استفاده بیش از تعداد مذکور به ازاء هر فرد مبلغ چهل هزار تومان ( 40/000 تومان ) بصورت نقدی از سوی مدیریت محترم پذیرش در قبال ارائه رسید اخذ می گردد. مبلغ دریافتی نفرات همراه بابت کل زمان اقامت بوده و تفکیک پذیر نیست. اقامت ایشان نیز در همان سوئیت و با همان امکانات است .

3- اقامت بیش از هشت نفر در هر واحد اکیداً ممنوع می باشد.

4- در صورت بروز هرگونه خسارت و یا کسری اثاثیه اطاقها ،حسب فهرست بهاء استراحتگاه ، میهمان گرامی موظف به پرداخت غرامت بصورت نقدی خواهد بود.

5- استراحتگاه هیچگونه تعهدی نسبت به مهیا نمودن امکانات صبحانه ، ناهار و شام ندارد .

6- هر چند کلیه واحدها مجهز به وسایل آشپزخانه ، یخچال ، تلویزیون ، پتو ، ملحفه ، ظروف ، کولر گازی و ... می باشد. لکن از آنجاییکه این واحدها برای نخستین بار پس از بازسازی مورد بهره برداری قرار می گیرد، ممکن است برخی نواقص وجود داشته باشد که پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم .

7- همراه داشتن وسایل شخصی از قبیل حوله و ... توصیه می شود.

8- کلیه میهمانان محترم موظف به رعایت مقررات داخلی می باشند.

9- از آنجاییکه دفتر پذیرش در مجتمع وجود ندارد و در مجتمع یاد شده تعداد اندکی واحد متعلق به این تشکیلات است به محض ورود به مجتمع با شماره تلفن  09011596140 (آقای فغانی) تماس حاصل فرمائید تا هماهنگی پذیرش صورت پذیرد . در صورت عدم پاسخگویی به بلوک A3 واحد 6  مراجعه حضوری نمایید .

10- با توجه به شرایط موجود در مجتمع پذیرش از ساعت 14 لغایت 18 می باشد . چنانچه پس از ساعت 18(حداکثر ساعت 22) قصد مراجعه به مجتمع را دارید هماهنگی قبلی با آقای فغانی ( مسئول پذیرش ) بصورت تلفنی پذیرد. ضمناً پس از ساعت 22 بدلیل رعایت حال سایر  ساکنین مجتمع به هیچ وجه پذیرش انجام نمی پذیرد.

11- این معرفی نامه و همچنین مبلغ پرداختی منحصراً جهت پذیرش صاحب معرفی نامه و همسر و فرزندان مجرد ایشان می باشد .

12- عدم حضور صاحب معرفی نامه در مجتمع ( به هر دلیل ) موجب ابطال معرفی نامه گردیده و عودت وجه آن نیز تحت هیچ شرایط میسر نخواهد بود .

13- لغو درخواست رزرو سوئیت ، چنانچه تا 96 ساعت قبل از تاریخ رزرو ( تاریخ تحویل سوئیت ) در سامانه ثبت گردد.90% وجه پرداختی حداکثر ظرف مدت بیست روز ، عودت داده خواهد شد، لیکن در صورت عدم حضور در مجتمع و یا ثبت " لغو درخواست " در سامانه پس از سپری شدن مهلت تعیین شده امکان عودت هیچگونه وجهی وجود ندارد.

14- عدم حضور ( تا 24 ساعت پس از تاریخ رزرو و بدون اطلاع قبلی ) در مجتمع به منزله انصراف تلقی خواهد گردید.

15- به خاطر داشته باشید هر گونه توصیه کتبی و یا شفاهی افراد مسئول و یا غیر مسئول در صورت مغایرت با مفاد این معرفی نامه ، فاقد اعتبار بوده و مسئولین مجتمع موظف به اجرای کامل و دقیق ضوابط قید شده در این معرفی نامه می باشند.

16- وارد نمودن و به همراه داشتن هر نوع حیوان خانگی و غیر خانگی و استعمال قلیان در مجتمع اکیداً ممنوع بوده و از ادامه اقامت خاطیان جلوگیری بعمل خواهد آمد .

آدرس: مازندران سلمانشهر خیابان شهید فلاحی شهرک آزادگان مجتمع مسکونی سامان مسئول پذیرش آقای فغانی